Who The F*ck Is Alice..?

Jag har bokat biljetter till premiären av Alice i Underlandet med Johnny -The Boy- Depp!
Jag bara ÄLSKAR Tim Burtons filmer, så jag har stora förväntningar på den här...Sweeney Todd är ju en klar favorit annars...barberaren som slaktar människor för att hämnas sin fru, ruskigt BRA =)

För övrigt lagar jag mat....lax, ägg, broccoli OCH blomkål...har fått pippi på rå blomkål
(NEJ, jag har inte en bulle i ugnen!), det är ju bara så gott....sen att man luktar skunk i truten är ju en annan femma, men vaffan...man behöver ju inte va KissAble all the time!!

Har inte så mycket mer kul å säga idag så jag bifogar en snopp bild,
det är ALLTID kul!!  


 
Tänk å hitta en sånhär pudding i solariet, då kanske man skulle sola oftare *Grrrrr*


Kommentarer
Postat av: emmaaapemma

men cilllaaA!!! du skriver så bra att man sitter och småskrattar :D

och DU! sluta sno mina fina gubbar på min blogg :(

pussss å kram

2010-02-22 @ 20:26:43
URL: http://emmaholmgren.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAAHA!!!! Fy fan vikken underbar bild!! JA garvar ihjäl mej!! Tack för den, mer sånt vill vi se!! Sen så vill ja även tillagga, se de som en liten parantes, Johnny Depp e min!! Kort å gott!! Karln e ju utomjordligt snygg bra å helt enkelt bäst! Men ja e nog lite givmild så ja kan nog dela med mej lite av honom, till dej iallafall!!!

Pussen å kramen

2010-02-22 @ 22:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0