Grått vare här...

Yo GayBoys!  

Idag har jag färgat håret...
Man måste ju ha ordningbarret till jul...man kan ju inte sitta å va
lika vit i huvudet som tomten.. 
Eller ok, så illa kanske det inte är men ett antal grå har man ju...  

Det fick jag redan när jag typ 23...ringde morsan för att söka stöd
och då berättade hon att morfar minsann va helt grå innan 30!

Tack
för stödet lixom...




                                            Voila
                              Värsta förvandlingen...



I brist på mer intellektuell lektyr så läste jag i 'Den Förbjudna Dassboken' igår...

Hittade några 'Alla Barnen' som jag tänkte dela med mig av:

* Alla barnen åt av köttet utom Anette
   det var hennes arm som var kotlett


* Alla barnen jublar utom Bengt
   det var honom dom hängt


* Alla barnen hade packning på skidsemestern utom Bert
   han hade allting i sin stjärt


* Alla barnen onanerade utom Inger
   hon hade inget finger


* Alla barnen var oskulder utom Kenta
   hans mamma kunde inte vänta


* Alla barnen såg snöslungan utom Knut
   han sprutade ut


* Alla barnen sparkade på bollen utom Kalle
   det var hans skalle


* Alla barnen var nöjda med vikarien utom Lydia
   hon fick klamydia

                           


Aja...nog med låg humor for today..!


Nu ska jag gå och meditera en timme innan det är dax att dra på nattjobb!  

Hepp!   


Kommentarer
Postat av: Linna

du är så himla vacker cilla! :)

jag måste fråga nu när jag är inne här: alla dessa söta smileys du har i bloggen. vart får du tag på dom? skulle vara sjukt bra atthitta en söt med en tomte på att ha till våra företagsmail. blir såå glad om du svarar.. ( annars kommer jag tracka lovan tills du gör det ;)) kram !

2010-12-09 @ 12:55:01
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Linna

tack fina du för ditt långa svar. du fick mig att tänka till lite mer på det jag skrev. och det är skönt att folk känner som du gör. för du har rätt. det räcker att leva o göra det man vill.



tack för hjälpen med smileysarna!! stor kram på dig o Hoppas vi ses snart igen. under en längre tidsperiod hoppas jag. kraam!

2010-12-09 @ 19:54:04
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0