MorgonRapport!

Sådärja...nu var veckans sista nattskift till ända!
Det började ju BRA, orimligt bra....men det visade sig va för BRA för att vara rimligt!

Men det fixade sig till slut. Jag fick min fika.   
En macka och lite jäkla lugn å ro för att återställa balansen i kroppen och huvudet..!

Men vet ni en sak.
Jag börjar tröttna det här...

HUR
är det möjligt att många UNGA blir så SJUKA...och till råga på allt samtidigt??
Jag fattar det inte.


Och man blir ju ledsen själv...trots att jag jobbat i ganska många år vid det här laget
tycker jag att just DET HÄR är exceptionellt besvärligt!!
Man kan ju förlika sig med en dödlig prognos på nån som är skitgammal.
Då har man ju faktiskt LEVT!!
...men när man är ung.
Och dödligt sjuk.
Man kommer in för något 'lindrigt' som sedan visar sig vara något helt annat...

Kan inte folk bara få leva och när dom knyter skorna eller nåt..
...bara en tanke. Det vore ju så mycket lindrigare för alla.


                              Idag går min tanke till 'T'
                     För att jag tycker om honom och för att
även en hårdhudad jävel som jag blir ledsen och berörs av hans öde!


                       
                       Jossan på ingående...dax för frukost!
      (Observera 'Kavajen' - ingår Landstingets senaste kollektion..)

 
                                        BananKontakt?!

 

       05:20 efter en vaken natt och fortfarande skitsnygga! 
                  Det MÅSTE vara kirurgsyrror tänker ni...
              ..och det är riktigt, inga är så snygga som vi!


                                    Venöst Återflöde!
                                      LIVSVIKTIGT!!!
                    (om man inte vill ha ben med korvar på....)
                OBServera mina snygga strumpor OCH skor!!!


                         Youghurt å banan - tummen upp!!!



"Men det va väl en jävla tramsig sköterska"  tänker ni när ni läst texten 
och sedan sett mina mindre seriösa bilder...

Men vettni....det är så man enklast klarar av jobbiga saker.
Man har KUL oxå.

Mitt i eländet!
Annars hade jag nog varit död själv...
Begraven av allt hemskt som händer runtomkring..


Nääää...man ska skratta och ha kul.  
Det är dagens TIPS!! Funkar på det mesta... 

 
Nu ska jag SOVA!! 
 
eftermiddagen kommer min 15-åriga syster Emma hit.
Vi ska spendera helgen ihop och göra helt skitfåniga, dötramsiga,
världsliga och skitroliga saker tillsammans!




                     Jag och Emma för 13?! år sedan..



Herregud va åren går..!
Tyckte inte det var länge sedan hon var bärbar
och satt och lekte i besticklådan och var helnöjd med livet... 

                     



  Humor och Kärlek



                          Gott Folk!

Utan det kan man fan tacka för sig å lämna in!!

                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0