MIN JUL..

...I BILDER!!



 
                                     


                                      Pose vid granen


                                    Jag och syster Ellen


                                    JulMys i soffan!!


                                                MAT!
                                              


                                               Lovisan...


                                        Jag och Mamma..


                                   Julklappsutdelning...




                     ...nån hade visst varit skitsnäll i år..!  


                                    Anders och Lovan..
 

                   Syster fick en sköterskeklocka av mig...




               Anders fick en puss och Lovisa en resa till Paris!!
                                        


                       Kortspel om de sista julklapparna...
                                        

                                         PokerFace..


Hade underbart julmys med min fina familj  



 
Bilderna från resten av helgen kommer sen
för nu ska jag mysa med min kärlek!!

                                                                      



Kommentarer
Postat av: Jessica

Härliga bilder, ni verkar ha haft en såå mysig jul!!:) Och du är grymt snygg Cilla, var bara tvungen att säga det hehe! :)

2010-12-29 @ 22:34:42
URL: http://fliiingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0