Att göra en pudel...


Kollade på nyheterna nyss (ni vet, man försöker hålla sig lite uppdaterad...)
och det pratades friskt om de läckta dokument som WikiLeaks har publicerat.
Där beskrevs våran utrikesminister Carl Bildt som en:
"medelstor hund med en stor hunds attityd"

och Calles respons på det hela var: "Jag är i alla fall ingen pudel, den saken är klar"

Reporter: "Vad är du för hundras då?"

Calle B: "Du får fråga dom som skrivit det. Det är möjligt att dom har större 
            zoologisk expertis än vad jag kan stå till tjänst med tyvärr.


          

Asså Bildten har fan humor!

Man har ju fått några smakprov på detta genom åren
men nu blev det lixom konstaterat å klart.


                                       BRA KILLEN!  


 

                                Veckans HoppBild med Calle B    -------^



ALLTSÅ
: Döm inte hunden efter håren, han skulle lika gärna kunna köra
                stand up och leda Melodifestivalen!







Och JA!

Bilderna från i fredags är på ingående men eftersom jag och min kamera tydligen är
oseparerbara efter några glas vin så blev det en hel del bilder att gå igenom... 
                                                  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0