Världens, i särklass BÄSTA film!

Ikväll tänkte jag utsätta mig själv för lite TORTYR.  
                            
Jag ska se min favvofilm 'The English Patient'  för tretusende gången, typ.
Om ni inte sett den, gör er själva en tjänst och SE DEN for god's sake...  
Det är den vackraste kärleksfilm ever made och har toppat min lista sen
den dag jag såg den första gången.
Jag må älska flådiga kärleksfilmer som tex Titanic...  
..men den här är inte alls flådig och ändå OTROLIGT bra!

Bjuder på en snutt ur filmen nedan.

Här gråter man FLODER varje gång.
Jag kan inte ens titta på det här lilla klippet utan att få en elva i näsan...



           "I know you'll  come and carry me out into the palace of winds. 
            That's all I've wanted - to walk in such a place with you..
            with friends, an earth without maps..."




             

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

har inte sett den, borde nog :)

2010-08-20 @ 01:42:52
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: HANNA OCH DORIS

vart får du alla dina smilisar ifrån!?

2010-08-29 @ 09:47:54
URL: http://tuggumy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0