Prisa gud, här kommer en uppdatering!

Fan, jag har drabbats av 'sista semesterveckan koma'...orkar knappt torka
mig i arslet när jag varit på dass...! *GÄSP*   
Sen har jag totalt väntdygnet så jag har klivit ur sängen runt kl TVÅeftermiddagarna och gått och lagt mig runt 4morgonkvisten..
BRA JOBBAT lixom...!    
Men jag tänker inte besvära mig med att försöka vända tillbaka eftersom
jag iaf jobbar natt i flera veckor framöver.

AnyGay..
Jag va ju ut och åt med syster LovisaBettan på Olearys i lördags, så jag tänkte
vara en duktig kicka nu och lägga ut bilderna..  


                                            *TADAAAA*


Jag är som mest tillfreds med livet när jag har ett glas rödtjut i näven...


                           Min underbara syster Lovisa


                                 MATEN = så jäkla GOD!






                                      Rödvinstunga..
                                              

                     Kul att man är släkt med en RumpNisse  
                            *foffooffooffoogördipådettaviiisee*




Nu ska jag ligga å olla i soffan till 4- snåret...  




Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha vilka underbara bilder, speciellt den sista på dig och Lovan! ;) Love it!

2010-08-15 @ 00:02:27
URL: http://fliiingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0