Finally...

Åhhh....här har man försökt komma in på internet HELA DAN
och nu ÄNTLIGEN (efter sissådär SJU timmar!)  funkar det..  
Jag vet att jag sagt det förut men det tål verkligen att upprepas:
Com Hem har fan runkigaste uppkopplingen i norra Europa!   
Börjar starkt misstänka att routern jag har är tillverkad nån gång på 1300 -talet
och borde bytas ut OMGÅENDE!!!
Jäkla RövRouter...fan va man lackar ur på sånt här,
speciellt när det händer flera gånger i veckan...
I-lands problem
, I know...men jobbigt som fan ändå!!


   Eat THIS MotherF%#kers





AnyGay...nu måste jag gå och fixa lite käk att ta med till jobbet inatt,
för en annan ska ju helg"mysa"sjukahuset....




Tjingeling


....Syster Cilla önskar alla en 3-vlig helg! 




Kommentarer
Postat av: HANNA - Göteborgs tredje största blogg!

Hej :D allt bra idag?

2010-08-21 @ 21:49:37
URL: http://hannas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0