Crete Baby, Crete!

Ja, när regnet bara öser ner som idag är man rätt nöjd
över att ha en resa till Kreta inbokad i början av september... 
Jag
och morsan åker nämligen till Makrigialos den 9/9 och blir borta en vecka.
Ska bli så ruskigt skönt att bara ligga i en solstol och speja ut över havet dagen lång.  
                                     
Det va fasiken år och dar sen jag va på varmare breddgrader
så jag LÄNGTAR verkligen....
..efter havet,      maten    
och den underbara Grekiska atmosfären..!  





 
Jorå...i den poolen kan jag verkligen se mig själv plaska omkring..

                                     




...eller dega på stranden och peta in sand mellan tårna..
  
                                      





Japp...så ligger det till, så nu kan ni sluta oroa er för min hälsa
här i sensommarrusket...  




Adios, GayBoys!

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

ÅÅÅÅÅ, Makrigialos är himmelen på jorden!!! Har varit där i september de sista åren, men tyvärr inte i år =(

Kanon ställe!!

2010-08-19 @ 08:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0