Cilla ♥ Wille

Jag va barnvakt åt min brorson Wilhelm förra veckan...
Han är ju så otroligt söt det lilla busfröet, fasters gofis!  
Efter 3 timmars lek var jag dock helt slut...  


                                 Wille leker med bilen...
Jag är helt fascinerad hur en (snart) 2-åring kan få ur sig så många
BRUuuMMMMmm- ljud på kort tid
  (det måste vara genetiskt, väl?!) 
själv behövde jag ladda om truten med läppbalsam efter nåt enstaka br br...










                                        Åhhh...sötisen!


                           Faster Cilla är oxå väldigt....SÖT!  
                                             
                                           ...eller inte..!


          Hujedamej vilken pärs, klart man behöver en stödvila!



Kommentarer
Postat av: emma

JAG VILL ÄTA HONOM!!!

2010-08-14 @ 12:17:06
URL: http://emmaholmgren.bloggagratis.se
Postat av: Elin

Vad söt! :D

2010-08-16 @ 22:22:09
URL: http://geniet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0