En Obra Dag...

USCH...idag har varit en riktig skitdag.
När jag vaknade kändes det som att jag nästan dött, kroppen gjorde typ ONT
och jag fick verkligen anstränga mig för att komma ur sängen.
Sen har jag fått sån andnöd så fort jag ansträngt mig ens bara L-I-T-E.... 
..vafan
är det för fel lixom??
Känner mig inte förkyld eller så....bara totalt SLUT.

Tog mig till polishuset på eftermiddagen för att hämta ut mitt nya pass
och när jag kom hem därifrån var jag tvungen att lägga mig på sängen för att
hämta andan...det kändes som att jag sprungit hela vägen..  
vilket jag såklart inte gjort...  
Känns som att jag idag befunnit mig i en 80-åring storrökares kropp.
Kul att man imorgon, efter bara en ynka, sketen,
kort jävla ledig dag ska ut TRE nätter till!

                

Tack för det lixom...!

     



                     ZombieCilla had a GREAT day!




Kommentarer
Postat av: Therese Byman

Kan det ha något med Digitalisfrön i kaffet att göra??? :)

2010-08-25 @ 08:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0