Fusk...

Idag har jag och mamms varit och ätit på Oden i Sandviken.
Och helt i enlighet med min senaste religion åt jag oxfile,
bea och grönsaker - INGA pomfrites!!
Däremot har jag sugit i mig nåra glas vin...SHAME on me!!!
Men inget som ger mig huvudvärk eller (upp)kast i liten toastol...
för kl 8 imorgon går bussen till Älvsjö!
Men vilket himmelskt gott vin sen...det var så att ögonen började rulla,
som en scen tagen ur exorcisten...vilket är ett väldans BRA betyg!!!
Sprit och öl i all ära, men vin är fanimej det göttaste man kan dricka!!! 

Nääää...nu ska jag krypa till kojs här...ska ju upp med tuppen imorrn!!!



KramBanan!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad ska du göra imorrn eftersom du skulle upp tidigt?

2010-04-09 @ 23:24:00
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0