Snö å Snor...

Gav mig ut i snöslasket för en rundastan, tänkte handla ny kolsyrepatron till våran Sodastream men stället jag skulle byta den på var stängt!!!
Hur jävla smart är det att ha stängt en dag när alla är lediga?? MIFFON!!
Och jag som är beroende av kolsyrat vatten fick lomma iväg till Konsum och köpa på flaska istället...det är ren galenskap nu när jag tänker på det, hur mycket vatten man kånkade hem förut...dricker man mycket kolsyrat är det en JÄKLIGT SMART investering att köpa en kolsyremaskin, avsevärt mycket billigare och man slipper KÅNKA PÅ ALLA DESSA FLASKOR.....jag får mjölksyra i armarna bara av att tänka på det!!
Iallafall blev jag lite smådeppig av vädret och min promenad i det   
så när jag kom hem vräkte jag mig i soffan... (det kändes fräscht, nytt och ovanligt!)
Å vad gick på TV:n då om inte PEARL HARBOR...My Favourite!!!   
JAG VET att den inte är riktigt historiskt korrekt, but HEY, I Like It Anyway....så jag låg där i soffan som ett fån och böladeglasögonen blev immiga och snoret rann,
och nu känns livet lite lättare igen...tack för det Tv 4....det va väl det första positiva ni gjort på länge!!

nygråten och lättad tänkte jag nu tillreda nån form av kycklingmiddag 




Piss å Kräm!

//Cilla
med drömmar om SOMMAREN   (och tillhörande glass!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0