SåsSöndag..

Det är ju bra att vara vaken till klockan fyra och gå upp klockan ett,
vaddå nattdjur???  

Men det blev iallafall en promenad i solen, helt underbart med sol
även om det var ganska kallt...  
men när man rört på fläsket en stund fick man ju upp värmen lite.. 

Apropå fläsk så har jag gått ner 3,5 kilo 6 dagar....det är ju inte illa...fast jag vet att en del av det där är vatten...men vaddå, jag har ju inte bett om att får bära runt på några extra liter vatten...så det känns faktiskt skönt att slippa skiten..!!

Nu är jag nyäten så KolhydratHaggan är borta en stund *pjuh*,
nu väntar soffa och FILM!!









Kommentarer
Postat av: Fossilia

Haha, att vara nattuggla är allt det bästa man kan va! :)

2010-04-04 @ 23:10:30
URL: http://fossilia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0