Galenskaper...

Jag kan summera natten som var med ett ord: FyFanVilkenJävlaSkitNatt!
Jag är numera helt på det klara med att jag uppenbarligen är ovän med det
som styr världsalltet...eller så är det nån form av uthållighetstest för att se hur
mycket jag egentligen tål innan jag bryter ihop 
Och jag kan väl säga såhär, att jag hade tusen billiardersbilliarder gånger hellre supit skallen i bitar på Pernillas 30-års fest igår än befunnit mig på SjukaHuset hela natten...
..vilket jäkla dårskap säger jag bara.
Jag har flängt runt som en gnu hela natten och hade så ont och var så svullen i benen nu på morgonen att jag va tvungen att gå på händer ner till omklädningsrummet för att få tillbaka blodet och vätskan som hamnat där!
Får jag åderbråck som vattenslangarbenen nu skickas fakturan till
Landstinget Gävleborg, be sure of it!!

                 
Schyssta spiror, blir fint till klänningen i sommar...!

..Nää, men seriöst dåh...hade jag försökt gå på händer så hade jag
sannolikt ramlat och brutit nacken...fast det kanske vore nåt, med tanke på
att jag ska ut en natt till...  
känns som att jag skulle kunna göra vad som helst för å slippa! (turbyte nån?? SNÄLLA!!?)

Natten har innefattat så myket BAJS att jag har tagit en lååång varm
dusch i förhoppning om att skålla bort allt snusk jag är täckt av.  
Inte för att jag har någon bacillskräck, men ändå...äckligt är det i alla fall..!

Av alla oglamourösa jobb jag kan tänka mig toppar just nu MITT den listan...!
Tur att man har bra betalt..
Och med dom orden tar jag adjö, nu ska jag gå å dö i sängen i åtta, nio timmar
innan det är dax för nästa skift!
                                                  
                                                                      

                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0