Utantill??

Japp, då var utbildningsdagen avverkad...jag är hemma, och så trött efter
allt lyssnande att jag skulle kunna somnafläcken!
MEN, jag vet att om kanske en timme börjar nattugglan i mig vakna till liv och
då blir jag pigg som en mört igen..!

 
                 *suck*
Varför kan inte jag ha en normal dygnsrytm som alla andra???
Får väl lägga till det till min kvällsbön och hoppasgehör!!  

Det var en bra och nyttig dag idag, förutom några sega partier då jag var
nära att svälja hela skallen när en gigantisk gäspning föddes helt oförberett...!  

Det pratades om användandet av antibiotika och den bakterieresistens som skapar
stora problem världen över  <---- Muchos Importante!!

Men roligast idag var ändå min kollegas utbrott över en dålig föreläsare:


Kollega: Men han läser ju för fan utanpå......nej, innanför men jag..!

Cilla: Det heter INNANTILL..

Kollega: Ja just det, haha!!                          
                                               



Det fotograferades EXTREMT dåligt under dagen men jag tog iallafall en
bussbild på mig och Mi, som jag oxå lovade att inte lägga ut på bloggen...
Men vaddå, en sån här filmstjärnelook måste man ju dela med sig av!!!  



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att du inte sa mitt namn..men de flästa kan nog gissa

2010-04-21 @ 21:17:33
Postat av: Baloo

nämen är det håkan från håkansbar i den första bilden? jävligt lik måste jag säga..

2010-04-22 @ 11:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0