Spermabuss??

Satt en stund på jobbet efter träningen (även då med ostlukt!) och pysslade
med sommarschemat.....inte det lättaste kan jag säga!!  
Min käre kollega Jonny stack in huvudet och frågade om jag skulle
med SpermaBussen till Tallin imorrn..?!
Jag blev tvungen och tänka efter en stund...för det lät ju VÄLDIGT festligt..
Men JO, det ska jag juh, men vi hamnar nog tyvärr inte i Tallin utan
i Söderhamnutbildningsdag...  
Jag hoppas, för ALLAS skull, att det blir jäkligt intressant...annars får jag
ett psykbryt å dör!!!  
Jag klarar inte av att lyssna särskilt länge nämligen, käften måste lixom rastas..
Annars kan det hända olyckor...som att jag kastar ur mig obscena skämt vid
olämpliga tillfällen...Tourettes kallar ju min kille det, och det är ju en sjukdom
så det rår man faktiskt inte för!!  



Jag hoppas verkligen att det är Lasse Kongo som styr
bussen imorrn...annars tänker jag inte åka med!   




            Följ min blogg med bloglovin      <-------- Do It Do It Do It!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0