En på Miljonen?





Ja, PLÖTSLIGT HÄNDER DET......att all skit KOMMER på samma gång.. 
Det vill säga på MINA NATTPASS. Alla TRE!    
I FREDAGS bekantade jag mig som jag tidigare berättat med en
rabiat man som trodde jag tillhörde ett ungdomsgäng som var
ute efter att mörda honom.   
I LÖRDAGS sov han en kemisk sömn hela natten så jag
slapp kämpa med honom MEN in kom en väldigt sjuk man   
som senare DOG, och sånt är ju naturligtvis både tråkigt och jobbigt...för vi brukar ju ha som målsättning att dom ska överleva..! 

..och igår när jag kommer till jobbet då BRINNER det på huset!!!
Så kvinnoklinikens patienter evakuerades upp till oss över natten.   
Det gick ju visserligen bra  , men satte lixom tonen för resten av nattskiftet.
Hela passet har varit ONT, lågt BLODTRYCK, BLODBAD, HÖG FEBER     
och ännu mer ONT!   
Härligt att man ska jobba tre nätter helgen som kommer också.   
Blir det lika fördjävligt då vet jag att jag är hatad av högre makter...
..då behöver man ju aldrig någonsin ha höga FÖRVÄNTNINGAR mer.
Det blir lixom en jämn LÅG nivå....Nåja, då slipper man iallafall bli BESVIKEN!! 



// En Trött och Utarbetad   




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahahaha xD Bajsglass, jag tyckte den såg asgod ut X) Jag reagerade lite på "cup" och tyckte jag kände igen det någonstans ifrån, men hade förstås glassen mest i huvudet:P

Jösses, låter som du haft en kul helg.. Visste inte att det brunnit???

Imorgon ska jag å A till hemlingby och springa tänkte vi.. vi ska nämligen till Emma och Jonas på middag på kvällen :)

Men vi får väl hurta någonannan dag dååh! pöss!

2010-04-19 @ 19:34:21
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0