Skavsår och Terapi...

Eftersom även denna dag bjöd på strålande sol ville jag ut och promenera
trots min skavsåriga hälar.
Tejpade ihop skiten med allt klistrigt jag kunde hitta här hemma och gav mig iväg,
med gott mod och musik i öronen...
Men redan efter 10 minuter gjorde hela fothelvetet ont...envis som jag är försökte jag ignorera det hela och klarade ungefär fem minuter till innan jag höll på att bryta ihop.. Så jag gick bara den korta vändan, eller gick och gick...jag hoppade fram som nån jävla kanin...och var förbannad som ett as när jag kom hem...
jag som var så GÅ SUGEN!!!
För att lugna nerverna lite satte jag mig på balkongen och inledde terapiarbete
av bästa slag - plantera om blommor och så fröer!!!   
Så det har jag pillat med typ hela dagen, suttit i solen på våran stooora balkong och grejat med växterna...har även filat lite på hur jag ska inreda balkongen...ungefär 10 kvm som ska förvaltas VÄL!! 



Kommentarer
Postat av: liis

Åtta är ju sent? Tänk på att du bor i lägenhet!

2010-04-16 @ 23:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0