Hjärna eller Pitt, det är frågan..!

Idag har jag varit ute å farit, trots blötsnö och slask.
Var till Valbo en vända och fluktade lite...sprang OLYCKLIGTVIS ihop med ett
litet äckel som passerade mitt liv för ett antal år sedan.
Han blev tydligen förtjust i mig på en resa jag gjorde och började stalka mig trots
att han var sambo och hade småbarn.  
Är det någonting jag VERKLIGEN hatar så är det killar som tänker med kuken..


Det verkar vara så himla lätt lixom...frikoppla hjärnan och låta pitten visa vägen..  
Och nej, jag har inte blivit bedragen, snarare bedragit....men det är skillnadolika faktiskt. Jag kan väl tycka att det är OK att vara otrogen om det handlar om kärlek
(och då ska ju den lämpligen vara besvarad!) och förutsättningen för att man ska slippa brinna i helvetet är ju då att man faktiskt lämnar den man bedrar!
Man kan ju inte ge sig ut för att sätta andra för att man behöver
lite omväxling och spänning i tillvaron...  då är mitt råd att söka hjälp
och kanske börja hoppa fallskärm eller nåt!!

Sen ser han ut lite som Tiger Woods oxå, och det gör ju inte saken bättre....killen som hade så mycket pengar att han tröttnade på att vara rik och ville provalivet som billig hora......inge hole in one då utan HOLE IN A DUZEN....MINST

Iallafall så kom det där äcklet knallandes i Valbo där jag gick och hade
det bra....han gloddeögonen blev torra medans jag gav honom
OndaÖgatHÅRT jag bara kunde...Eat SHIT You Bastard..! 
...JAG SKULLE INTE TA I DIG MED TÅNG ENS!



Kommentarer
Postat av: Helena N

You've got a point!

2010-04-23 @ 08:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0