En TÅRTA kom på besök..

Kom ju på en sak...har ju fasiken glömt att lägga upp bilderna från mitt lilla kalas i söndags!!!

                                          

Syster, Bror och lilla Wille. Ni får ursäkta att min bror ser ut som
Kakmonstret på bilden men han får sällan till den rätta posen,
till skillnad från sina systrar...  


                             Anders och sötaste Lina
 
(jag får nog inte kalla Anders för 'sötast' för då blir väl syrran sur..) 

       Jag är som barnen...gillar färgglada, prassliga SNÖREN!!!

              Fick bla ett rosaprickigt kakfat av Syster 
              Undra om hon vill att jag ska baka nu?
          (det kan hon fan glömma, det finns plastmuffins på
               prylaffärn på stan...dom håller ju i ÅRATAL!)



                                                                 
                                     Humor   Personligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0