Dagens MatTips!

allmän begäran (min syster!) kommer här lite middagstips:

Stek kycklingfilé i lite snabbkockat..
(min egen benämning på lat-smet, färdiggjort - you name it!)


Den här röda är god, men det finns även andra som är riktigt schyssta...
kryddade med lite extra -färsk, Timjan = APgott!!


En
krydda jag gillar är denna, funkar till det mesta - hund, katt eller kyckling!!


Servera med Halloumi (min nya kompis), färsk sparris, gurka, broccoli och avokado! (eller vaffan du nu vill ha till!)


                       Å Voilá - såhär smaskigt blev det!!!



Seså, off you go and cookellicook som mat!! 




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Härligt :D Är lite trött på kyckling för det äter vi typ JÄMT, men det där såg gott ut.. Så det ska jag nog prova! Hallomi, steker du det bara som det är?? Jag kollade efter det i affären sist men hittade det inte.. (kanske har att göra med att ja var på H&M?) hoho! Inte verkar du lida heller som får äta sådär god mat ;)

Hoppas they showed you some mercy på jobbet idag.. Själv har vi proppfullt med calicipatienter igen. SUCK!!!!! Och SJÄLVKLART fick jag "skitigt vårdlag" .. Vilken chock.. NÄÄÄÄ!!

Puss (och kräk?)

2010-04-06 @ 19:42:55
URL: http://lovelylovan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0